سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان دارای ظرفیت های فراوانی در بخش گردشگری است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان دارای ظرفیت های فراوانی در بخش گردشگری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی سمنان گفت: استان سمنان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در بخش گردشگری است.

 وی با اشاره به‌ضرورت توجه به توسعه صنعت توریسم در استان سمنان تصریح کرد: یکی از راهکارهای افزایش گردشگر و توسعه صنعت گردشگری استان توجه به زیرساخت‌های گردشگری است و ساماندهی این زیرساخت‌ها است که باید به آن توجه شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری زمینه‌ساز رونق و توسعه اقتصادی در استان است بر ضرورت توجه به این صنعت مهم تأکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود و فرآیند اداری برای سرمایه‌گذاران این بخش تسهیل شود و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

 جمعه‌ای با بیان اینکه سالانه تعداد قابل‌توجهی مسافر و زائر از محورهای مواصلاتی این استان عبور می‌کنند گفت: توجه به زیباسازی شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم گردشگری در تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری نقش دارد و در این میان دستگاه‌های ذی‌ربط و به‌ویژه شهردار سمنان در ایجاد فضاسازی لازم برای جذب گردشگر نقش دارند.

 وی با اذعان به اینکه استان سمنان ازنظر گردشگری طبیعی و همچنین گردشگری مذهبی و تنوع سوغات و صنایع‌دستی دارای پتانسیل‌های بسیاری است تصریح کرد: برای جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها باید این ظرفیت ها به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/ ق


جزئیات تسهیل فرآیند بوروکراسی اداری سرمایه‌گذاری در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.