سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی امام جمعه گنبدکاووس از مردم در راهپیمایی علیه آشوبگران

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی بر علیه فتنه گران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز بعدازظهر در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد گفت : مردم گنبدکاووس دیروز در راهپیمایی باشکوه بار دیگر ثابت کردند که پای نظام و انقلاب مستحکم ایستاده اند و پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند.

وی ادامه داد : از صداوسیمای استان گلستان به منظور انعکاس راهپیمایی مردم این شهرستان که از شبکه های استانی و کشوری پخش شد هم تشکر و قدردانی کرد.

فضیلت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه گفت : آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند مشکلات آسیب های اجتماعی در مدارس را حل کند بلکه باید همه دستگاه های اجرایی در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

وی گفت : اگر می خواهیم آسیب های اجتماعی را در مدارس و در بین خانواده کاهش دهیم باید از ظرفیت تفریحات خوب و سالم و همچنین نشاط آور استفاده کنیم.

کریمی فرماندار گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت : امروز باید مدیران و معلمان مدارس هم در کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت کنند تا بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم.

وی همچنین از آموزش و پرورش شهرستان هم خواست که مشکلات آسیب های اجتماعی دانش آموزان در مدارس را به خانواده های دانش آموزان و معلمان و مدیران مدارس حل و فصل کنند.

انتهای پیام/م
 

امام جمعه گنبدکاووس از مردم در راهپیمایی علیه آشوبگران قدردانی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.