سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو مگان و دستگیری متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان مهری فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ موفق شدند، قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور را که با خودرو سواری مگان اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر از کرج به شهرستان نوشهر می‌کرد را شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و اخذ مجوز پس از شناسایی دقیق محل عبور خودروی مورد نظر، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری عملیات ویژه مواد مخدر استان، متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو قریب به ۱۵ کیلوگرم تریاک از داخل خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهم به همراه خودرو و مواد مخدر مکشوفه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مهری با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد مخدر به صورت برنامه ریزی شده، سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده شوم مقابله کند.

انتهای پیام /ر

دستگیری باند موادمخدر در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.