سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

23 دی ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره ورزشی تا 23 دی ماه تمدید شد.

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: 23 دی ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام بازنشستگان، برای شرکت در جشنواره ورزشی بازنشستگان است.

رشیدی تصریح کرد:تاکنون حدود 5000 بازنشسته در سراسر کشور درخواست خود را برای شرکت در جشنواره ورزشی ثبت کرده اند و ثبت نام بازنشستگان در این دوره بیشتر به صورت اینترنتی اجرا می شود و متقاضیان باید با مراجعه به سایت اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری برای سهولت ثبت نام در جشنواره ورزشی می توانند به خانه های امید سراسر کشور که از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی هستند،مراجعه کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری برای دومین بار و به طور همزمان در تهران و 30 استان دیگر از 8 بهمن ماه آغاز و در 11 بهمن به کار خود پایان می دهد.

رشیدی یادآور شد: مهلت اولیه برای ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی تا 15 دی ماه بود که به دلیل اختلال در اینترنت، و همچنین تقاضای مدیران استانی صندوق های بازنشستگی تا 23 دی ماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: تفاوت اساسی جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری با نخستین دوره آن که در سال گذشته، برگزار شد در این است که هر یک از بازنشستگان آقا و خانم در این دوره تنها می توانند در یکی از رشته های ورزشی مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: از جمله رشته هایی که  بازنشستگان در جشنواره امسال در آن به رقابت می پردازند می توان به ورزش هایی چون شنا، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و دارت اشاره کرد.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ثبت نام بازنشستگان در جشنواره ورزشی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.