سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا جهیزیه به مددجویان کمیته امداد

۹۱۹ نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت جهیزیه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۹۱۹ نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت جهیزیه هستند
حسین خدرویسی با اشاره به اینکه امسال به یک هزار و 154 نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه جهیزیه اهدا شده است گفت : در حال حاضر نیز 919 نفر در نوبت دریافت جهیزیه از سوی کمیته امداد هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: امسال دو میلیارد و 368 میلیون تومان در قالب جهیزیه به یک هزار و 154 نفر از مددجویان استان کرمانشاه اهداء شد.
خدرویسی با بیان اینکه 818 جهیزیه به دختران تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمانشاه اهداء شده است، عنوان کرد: 265 جهیزیه به پسران تحت حمایت، 65 جهیزیه به زنانی که ازدواج مجدد داشته‌اند و 6 جهیزیه نیز به دختران غیرتحت حمایت کمیته امداد اهداء شده است.
وی با اشاره به اینکه این مددجویان جوان از مناطق برخوردار و محروم استان کرمانشاه بوده‌اند، بیان کرد: از مجموع کسانی که جهیزیه و یا کمک هزینه خرید جهیزیه ازدواج به آنها اهداء شده است 829 نفر در مناطق برخوردار و 325 نفر در مناطق محروم ساکن هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه برپایی ازدواج آسان را از اهداف کمیته امداد دانست و گفت: کمک‌های کمیته امداد استان کرمانشاه در قالب کمک هزینه ازدواج برای پسران و خرید جهیزیه برای دختران انجام می‌شود.
خدرویسی با بیان اینکه در حال حاضر 68 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند، اظهار کرد: در مجموع 170 هزار نفر در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

 

انتهای پیام/پ

دریافت جهیزیه مددجویان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.