سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

اکران 11 فیلم از جشنواره فیلم فجر در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: حداقل 11 فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر در همدان اکران خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان‌ها خبر داد و گفت: استان همدان آمادگی کامل برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر را دارد.

وی بیان کرد: امسال اکران فیلم‌های فجر در استان‌ها هزینه‌ای ندارد و بر عهده مرکز است.

عابدی با بیان اینکه تلاش بر این است اکران فیلم‌ها از سینماها اقدام شود، گفت: برای اکران این فیلم‌ها در سینماهای همدان، جلسه خواهیم داشت و در صورت عدم توافق در مجتمع فرهنگی سینمایی آوینی دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه حداقل 11 فیلم از فیلم‌های فجر در همدان اکران خواهد شد، افزود: همدان برای اکران فیلم‌های فجر اعلام آمادگی کرده اما زمان اکران فیلم‌ها هنوز مشخص نیست و در حال برنامه‌ریزی برای تعیین زمان و جزئیات اکران هستیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان نیز گفت:در صورت موافقت با اکران این فیلم‌ها در همدان نیز تاکنون صحبتی برای هماهنگی اکران در سینما قدس نشده است.

سعید شرفی با بیان اینکه برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما قدس باید ضمن هماهنگی، هزینه آن نیز در نظر گرفته شود، بیان کرد: در صورت اکران فیلم‌های فجر در سینماها باید اکران‌های عمومی معمول سینما تعطیل شود به همین علت با توجه به قرارداد سینما با صاحب اثر، باید هزینه پرداخت شود.

انتهای پیام/د.ا

اکران فیلم ای جشنواره فیلم فجر در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.