سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز

همزمان با برپایی اولین همایش مهندسی پیام مذاکره در تالار پروفسور محسن هشترودی موسسه آموزشی عالی رشدیه تبریز افتتاح شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدی صحت خواه رئیس موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز در  مراسم همایش مهندسی پیام مذاکره در تالار پروفسور محسن هشترودی گفت:برای بزرگداشت یاد و خاطره ریاضی دادن جهانی آذربایجانی و اهمیت دادن به علم و دانش بویژه علوم پایه و علوم ریاضی نام اولین تالار احداث شده موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز، پروفسور محسن هشترودی نامگذاری کرده ایم.

وی گفت : پرفسور هشترودی علاوه بر اینکه ریاضی دان برجسته جهانی بودو با ناسا همکاری می نمود ، مدتی نیز در دهه سی ریاست دانشگاه تبریز بعنوان دومین دانشگاه با سابقه ایران ،‌را عهده دار بود .

صحت خواه افزود تالار زنده یاد پرفسور محسن هشترود 200 متر مساحت و گنجایش 150 نفر را دارد و برای تجهیز آن یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه صرف شده است .

به گفته صحت خواه موسسه آموزش عالی رشدیه تبریز با مجوز رسمی وزارت علوم ،‌تحقیقات و فنا وری از سال 1387 فعالیت آموزشی خود را شروع کرده و در حال حاضر حدود 1600 دانشجو در دوره های مختلف آموزشی کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد در 24 رشته و مقطع تحصیلی که اغلب رشته های فنی و مهندسی می باشد مشغول به تحصیل می باشند.

لازم به یاد آوری است که دانشجویان این موسسه از طریق کنکور سراسری و توسط سازمان سنجش آموزش کشوردر این موسسه پذیرفته می شوند و مدارک تحصیلی آنان مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد و تاکنون حدود 3000 نفر ار این موسسه فارغ التحصیل شده اند ،‌ساختمان آموزشی جدید موسسه با مساحت حدود 5300 متر مربع در 5 طبقه که در نوع خود در بین موسسات آموزشی استان بی نظیر است در مهر ماه سال جاری 1396-1397 مورد بهره برداری قرار گرفته و طرح و معماری آن در مسابقه نمای بومی شهر جهانی توسط شهرداری کلان شهر تبریز در سال 96 برگزار شد بود مقام دوم را کسب نموده است.

امکانات موجود آن از قبیل ، کارگاه ها ، سایت ها ، کلاسهای آموزشی ،‌کتابخانه ، تالار اجتماعات ، نماز خانه و ... فضایی بسیار مناسبی را برای آموزش بوجود آورده است. مسئولین این موسسه امیدوارند که بتوانند در فضای مناسب ایجاد شده ، قدم های مثبتی را برای آموزش بهتر و توانمندی هر چه بیشتر دانشجویان میهن اسلامی بردارند.

 

انتهای پیام/ش

موسسه آموزش عالی رشدیه تبریزافتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.