سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان کردستان

اولین مجمع عمومی انجمن علمی، آموزشی دبیران تربیت بدنی استان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، با هدف انتخابات شورای اجرایی انجمن برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این نشست با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین، ارتقای علمی و عملی نیروی انسانی شاغل در این حوزه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا از حدود یک سال پیش مقدمات راه اندازی انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی آغاز شد و پس از مشخص شدن هیأت موسسات و انجام امورات اداری برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب اعضای شورای اجرایی در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهداف انجمن بایستی همکاران عضو انجمن به عنوان بازوی علمی، اجرایی معاونت در بخش برگزاری دوره های ضمن خدمت، کارگاه های آموزشی و همایش و نیز پل ارتباطی میان صف و ستاد در راستای تحقق اهداف تربیت بدنی مدارس تلاش کنند.

خوش گوار انجمن علمی را موسسه ای غیر دولتی معرفی کردوگفت :عضویت در این موسسه که دارای کمیته با موضوعات مختلف است افتخاری می باشد.

گفتنی است؛ در ادامه انتخابات انجمن علمی آموزشی دبیران تربیت بدنی برگزار شد و پس از شمارش آرا اعضای شورای اجرایی انجمن علمی و بازرس انجمن انتخاب شد.

انتهای پیام/م

برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن علمی، آموزشی دبیران تربیت بدنی استان کردستان

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.