سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان‌وبلوچستان بیشترین ضریب محرومیت کشور را دارد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین ضریب محرومیت ۸ و ۹ کشور به استان ما اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین ضریب محرومیت ۸ و ۹ کشور به استان ما اختصاص دارد که برای رفع غبار محرومیت از چهره استان باید برنامه‌های راهبردی و هدفمند داشت.

محمود میرامامی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، گفت: بیشترین ضریب محرومیت ۸ و ۹ کشور به استان ما اختصاص دارد که برای رفع غبار محرومیت از چهره استان باید برنامه‌های راهبردی و هدفمند داشت.


وی افزود: کمیته امداد رسالت خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه و رویکرد توانمندسازی آن‌ها را بر عهده دارد و در این راستا، حمایت از مددجویان مناطق محروم استان را وظیفه خود می‌داند.


میرامامی گفت: شهرستان‌های استان عمدتا دارای بافت روستایی است، به طوری که در شمال باد‌های ۱۲۰ روزه زندگی دشواری را برای خانوار‌ها رقم زده و در جنوب نیز افزایش دما و گرمای سوزان شرایط افزایش خدمات‌دهی و کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند در این استان را به وجود آورده است.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: بازدید از مناطق محروم و شناسایی نیاز‌های خانوار‌های تحت حمایت برای ایمن سازی مسکن، تأمین جهیزیه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، هزینه درمان موردی، کمک به ایتام، اجرای طرح بازگشت مهاجران و تهیه نیاز‌های حمایتی، معیشتی و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از جمله برنامه‌های این نهاد است.

انتهای پیام/گ

سیستان وبلوچستان بیشترین محرومیت رادارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.