سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:

برگزاری بیستمین جشنواره موسیقی در ملایر

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از بیستمین جشنواره موسیقی استان همدان در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛غلامرضا جمالی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به ظرفیت‌های حوزه موسیقی ملایر اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار است که در ملایر برگزار می‌شود و امیدواریم  برگزاری این رویداد هنری گامی موثر در راستای پیشرفت و توسعه هنر ارزشمند موسیقی شهرستان باشد.

وی بیان کرد: با توجه به شایستگی‌ها و قابلیت‌های حوزه موسیقی شهرستان ملایر انتظار می‌رود  استقبال هنرمندان و اقشار مختلف مردم از این جشنواره بسیار خوب باشد ضمن اینکه برگزاری مطلوب این جشنواره نیازمند اهتمام و‌جدیت مسئولان و حمایت آن‌ها است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه برگزاری این جشنواره دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای شهرستان به دنبال دارد افزود: ضروری است تا همه هنرمندان و‌ گروه‌های موسیقی شهرستان حضوری چشمگیر در این رویداد هنری داشته باشند تا فرهنگ بالا و توانمندی‌های هنری شهرستان به خوبی نشان داده شود.

جمالی زاده شناسنامه‌ دار کردن هنرمندان، گروه‌ها و آموزشگاه‌ها و همچنین برگزاری اجرای زنده موسیقی و غیره را از مهمترین اقدامات اداره ارشاد اسلامی ملایر برشمرد و افزود: امیدواریم حضور گسترده هنرمندان موسیقی شهرستان را در این رویداد هنری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر دارای دو گروه موسیقی همراز و بیداد است اظهار داشت: با توجه به تنگنا‌های مالی آمادگی داریم هر گونه امکانات و فضای مورد نیاز را در اختیار هنرمندان شهرستان قرار دهیم و تا حد‌ مقدور از آن‌ها حمایت کنیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزشی در آموزشگاه‌های رسمی موسیقی شهرستان بر لزوم برخورد جدی با آموزشگاه‌های‌خانگی و غیر مجاز تاکید کرد.

جمال زاده با اشاره به اینکه 18 دی ماه آخرین زمان‌مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره است گفت: این جشنواره روزهای 3 و 4 بهمن ماه امسال در مجموعه فرهنگی ،هنری ارشاد اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

جشنواره موسیقی از 3تا 4 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی ،هنری ارشاد اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.