سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود راه دسترسی؛

نبود راه دسترسی به ۱۱۰نقطه جمعیتی الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز درمجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱۰نقطه جمعیتی الیگودرز بدون راه دسترسی هستندوهمین موضوع باعث شده تانتوان سایرخدمات رابه مردم این مناطق ارائه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لرستان یکی از استان‌های کمتر توسعه یافته بوده و ضمن اینکه خوشحال هستیم در برخی از استان‌های کشور فرآیند توسعه به خوبی طی می‌شود، اما در اینکه در لرستان هنوز زیرساخت‌های توسعه تکمیل و ایجاد نشده از عملکرد دولت انتقاد داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه شهروندان حق برخورداری برابر از امکانات دارند، باید برای مردم لرستان زیرساخت‌های توسعه فراهم شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به عنوان نمونه باید زیرساخت‌های مربوط به حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی، برق‌رسانی، گازرسانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات به تمام نقاط جمعیتی لرستان فراهم شوند تا بتوان فرآیند توسعه را به خوبی طی کرد.

خدابخشی گفت: برای بهبود وضعیت نرخ بیکاری در شهر‌های لرستان، نیازمند به اجرای طرح‌های اقتصادی هستیم که تحقق این هدف در گرو ایجاد زیرساخت‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز متعدد در جاده‌های لرستان، افزود: به عنوان نمونه در حوزه حمل‌ونقل، این استان مخصوصا شهرستان الیگودرز نقاط حادثه خیز متعددی را داراست که همین موضوع باعث شده تصادفات و تلفات جاده‌ای افزایش پیدا کنند.

این مسئول اظهار داشت: به عنوان نمونه در یک ماه گذشته بیش از ۱۲ نفر به خاطر ایمن نبودن در جاده‌های الیگودرز از بین رفته‌اند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از سوی دیگر در شهرستان الیگودرز ۱۰۱ نقطه جمعیتی بدون جاده دسترسی وجود دارد و نبود جاده دسترسی باعث شده که نتوان خدمات دیگر را به مردم این مناطق ارائه کرد.

خدابخشی افزود: اکنون از دولت انتظار داریم نگاه منصفانه‌ای به مناطق مختلف کشور همچون لرستان داشته و در سال ۹۷ اعتبارات مناسبی برای این استان و مخصوصا الیگودرز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/م

۱۱۰ نقطه جمعیتی الیگودرز بدون راه دسترسی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.