سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار نیکشهر:

مردم با بصیرت نیکشهر کوچکترین فرصتی برای ایجاد اغتشاش به دشمنان ندادند

فرماندار نیکشهر گفت: مردم با بصیرت نیکشهر کوچکترین فرصتی برای ایجاد اغتشاش به دشمنان نظام ندادند و کوچک‌ترین خسارتی به بیت المال وارد نشده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صاحب گل صالحی فرماندار نیکشهر اظهار کرد: ما این اقدامات چند روز اخیر را که قطعاً توطئه و فتنه از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد را به شدت محکوم می‌کنیم، زیرا ما برای این مملکت شهید داده ایم و هیچگاه مردم ما به پرچم خود که شناسنامه و هویت کشور و انقلاب اسلامی ما می‌باشد توهین نمی‌کنند.

صالحی بیان کرد: در شهرستان نیکشهر هیچ اقدامی از سوی اغتشاشگران صورت نگرفت، زیرا جلساتی گذاشته شد و تمام سطح شهر مدیریت شد و افرادی وارد شهر شده بودند، اما با هوشیاری ماموران امنیتی و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شناسایی شدند و هیچ اقدامی نتوانستند انجام دهند و عملیات آن‌ها جلوگیری شد و مشکلی بوجود نیامد.

وی افزود: در سطح شهرستان نیکشهر هیچ مشکلی از سوی اغتشاشگران بوجود نیامد و موقعیتی برای دشمن فراهم نشد و کوچک‌ترین خسارتی به بیت المال وارد نشده است.

فرماندار شهرستان نیکشهر خاطرنشان کرد: همچنین جلسات بصیرتی نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر با مردم و مسئولین برگزار شد و آگاهی لازم صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ع

در شهرستان نیکشهر هیچ اقدامی از سوی اغتشاشگران صورت نگرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.