سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرداری آبدانان اختصاص یافت

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: امسال به منظور تقویت زیرساخت های شهری در آبدانان 30 میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ;مجید عسگری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبدانان بیان کرد: مسئولیت حفظ و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران بر عهده مردم است و تاکنون نیز در اوج عظمت و صداقت این امانت را چون گوهری گرانبها حفظ و نگهداری کرده و بر ایمان ، تعهد و پیمان خود با آرمان امام راحل (ره) و شهدا به خوبی وفادار مانده اند.

وی مدیران را خادمان بی منت مردم دانست و افزود: رسالت مهم و اساسی شوراهای و شهرداری تلاش بی وقفه برای خدمت به شهروندان و ایجاد امید ، نشاط و سر زندگی در بین جامعه شهری است.

فرماندار آبدانان اعتبارهای عمرانی سالجاری شهرداری آبدانان را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با متولیان سازمان برنامه و بودجه تا پایان دیماه بخش زیادی از این منابع محقق و در اختیار شهرداری آبدانان قرار می گیرد.

عسگری  اظهارکرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران باید همت کنند با بهسازی و اصلاح معابر، نصب المان های نوین شهری و از سرگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام شهری، بستری مفرح و جذاب را برای مردم آبدانان در آستانه سال جدید فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان نیز در این دیدارعنوان کرد: طی چهار ماهه گذشته 40 هزار مترمربع آسفالت در سطح خیابان ها، معابر ، میادین و کوچه های شهر آبدانان انجام شده است.

سید حرمت الله موسوی مقدم عدالت محوری و پاسخگویی به مردم را 2 اولویت مهم اعضای شورای اسلامی دوره پنجم آبدانان اعلام کرد و افزود: برای زیرسازی، اصلاح و انجام آسفالت هشت میلیارد ریال از محل منابع داخلی و کمک های دولت هزینه شده است.

شهردار آبدانان نیز در این نشست گفت: تا پایان امسال با هزینه ای معادل یک میلیارد و 800 میلیون ریال برج پرچم بر فراز تپه سنگی و طبیعی بربلیه نصب و آب نمای موزیکال و هوشمند نیز در میدان ولیعصر(ع) اجرا می شود.

شاپور هادی زاده بیان کرد: همچنین به منظور ساماندهی ترافیک شهری و تسهیل در رفت و آمد مردم با مصوبه شورای اسلامی شهر ضمن اجرای طرح پارکبان و هوشمندکردن علائم راهنمایی و رانندگی با مشارکت بخش خصوصی یک پارکینک مناسب در سطح شهر طراحی و راه اندازی می شود.

 

انتهای پیام/با

 

 

اختصاص اعتبارات عمرانی به شهرداری آبدانان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.