سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیزهوشی پلیس کرمان و کشف نیم تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از كشف بيش از نيم تن مواد مخدر دردو عمليات جداگانه پليس كرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پليس كرمان با اشرافيت كامل اطلاعاتی و كنترل مبادی استان، طي24 ساعت گذشته موفق شد در دو عمليات جداگانه 614كيلوگرم مواد مخدر را كشف کند.


وی درتشريح عمليات نخست گفت: ماموران انتظامی پاسگاه سيرچ شهر كرمان ازانتقال مقاديری مواد مخدر توسط يك دستگاه خودروی سواری آگاه شدند و با اقدام به موقع وبرقراری ايست وبازرسی، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 511 كيلو گرم ترياک را کشف كردند.


وي در تشريح عمليات كشف مواد مخدر در شهرستان نرماشير گفت:ماموران پليس مواد مخدر اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه كاميون مشكوك شده و ضمن متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن تعداد96بطري حاوي ترياك به وزن103کيلو و 690گرم كشف و2 نفر قاچاقچي در اين زمينه دستگيرشدند .


سردار بني اسدي فر ضمن بيان اينكه قاچاقچيان قصد انتقال اين محموله ها را به استان هاي مركزي كشور داشتند افزود: در اين رابطه614 كيلو و690گرم ترياك كشف، 3 متهم دستگير و 2 دستگاه خودرو توقيف و تحويل مراجع قضايي شدند.


فرمانده انتظامي استان در پايان خاطر نشان كرد: اقدامات نيروي انتظامي تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمي شود بلكه بحث پيشگيري از اعتياد از طريق آگاهسازي و تنوير افکار عمومي نيز به طور جدي در دستور كار پليس قرار داردگفت: اصلي ترين ماموريت پليس مبارزه با حمل، نگهداري ، قاچاق و فروش مواد مخدر و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي مرتبط با آن است.


انتهای پیام/س

 

کشف نیم تن مواد مخدر در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.