سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب شایعه پیرامون وجود تفاوت بنزین عرضه شده در جایگاه‌های سوخت

شایعه پیرامون وجود تفاوت در بنزین عرضه شده در جایگاه‌های سوخت جهرم تکذیب شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایرج خلفی رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه جهرم درباره برخی شایعات مطرح شده در فضی مجازی درباره‌ی عرضه‌ی سوخت در جایگاه‌های شهرستان اظهار کرد: در روز‌های اخیر عده‌ای سودجو شایعه‌ای مبنی بر تفاوت بنزین‌های جایگاه‌های عرضه سوخت در فضای مجازی پخش می‌کنند که به شدت تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی سوخت‌های جایگاه‌ها با کیفیت یکسانی عرضه می‌شود و تفاوتی بین آن‌ها نیست، افزود: بنزین موجود در سطح جایگاه‌های شهرستان جهرم از سیرجان، گازوئیل از پالایشگاه شیراز و نفت سفید از بندرعباس تامین می‌شود.

خلفی شایعه‌ای دیگر درباره وجود مشکل در دستگاه‌های جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان و غیرواقعی بودن شمارشگر دستگاه و کم و زیاد شدن سوخت را نیز تکذیب و اضافه کرد: شرکت نفت همه دستگاه‌های سوخت‌رسان را پلمب می‌کند و پلمب دستگاه فقط توسط شرکت نفت باز می‌شود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه جهرم با اشاره به بازرسی‌های مستمر توسط این شرکت و اداره کل استاندارد از جایگاه‌های عرضه‌ سوخت، بیان کرد: در هر ۲۰ هزار سی‌سی ترزیق سوخت فقط تا ۳۰ سی‌سی امکان کم و زیاد شدن مجاز است و در صورت تجاوز از این میزان، دستگاه برای چکاپ و تعمیر، از سیستم سوخت‌رسانی خارج می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/ن

شایعه تفاوت بنزین عرضه شده در جایگاه‌های سوخت تکذیب شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.