سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه جدید اسرائیل برای تحمیل هویت صهیونیستی به ساکنان جولان اشغالی

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در راستای طرح‌های این رژیم برای تحمیل هویت صهیونیستی به ساکنان جولان اشغالی سوریه، از برگزاری انتخابات محلی در این منطقه خبر داد.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرییه ادرعی وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم به دنبال تحمیل هویت صهیونیستی به ساکنان بلندی های اشغالی جولان است و انتخابات محلی در این منطقه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

وی مدعی شد که این اقدام یک اقدام تاریخی به شمار می‌آید و زمان آن رسیده که شهروندان در بلندی های جولان بتوانند نمایندگان خود را در انتخابات محلی با آزادی انتخاب کنند.

این در حالی است که ساکنان بلندی های جولان سوریه که از سال ۱۹۶۷ تاکنون توسط رژیم صهیونیستی به اشغال درآمده است با دریافت هویت صهیونیستی و برگزاری انتخابات محلی که این رژیم همواره در صدد آن است مخالفت کرده اند.

این تصمیم رژیم صهیونیستی خشم ساکنان جولان را برانگیخته، چرا که آنها معتقدند این اقدام برنامه ریزی شده با این هدف صورت می گیرد که ساکنان این منطقه مشروعیت اشغالگران را به رسمیت بشناسند.

ساکنان جولان اعلام کردند: به وحدت ملی خود در برابر طرح ها و نقشه های صهیونیستی پایبند هستند. یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که تا زمان برگزاری انتخابات محلی در اکتبر، شوراهای موقت محلی برای اداره امور روستاهای موجود در بلندی های جولان تشکیل شده است. رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا هویت صهیونیستی را به ساکنان روستاهای مجدل شمس، مسعدة، بقعاثا و عین قنیا تحمیل کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.