سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متهمي كه به جاي زندان روانه بيمارستان اعصاب و روان شد

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کرمان گفت: مردي كه در فضاي مجازي، اقدام به ارسال پيام‌هاي توهين آميز و سپس تهديد افراد مي نمود توسط پليس فتا استان كرمان دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ستاد امين يادگار نژاد در اين خصوص تصريح كرد: در پي شكايت دو خواهر مبني بر اينكه مدتي است كه شخصي در در فضاي مجازي با ارسال پيام‌هاي توهين آميز، اقدام به ايجاد مزاحمت و در نهايت تهديد برايمان نموده است كه پرونده با موضوع مزاحمت در فضاي مجازي در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان کرمان اظهار كرد: با انجام تحقيقات علمي، پليسي و با بررسي‌هاي به عمل آمده توسط کارشناسان اين پليس مشخص گرديد فردي كه اقدام به ايجاد مزاحمت براي شاكيان را نموده بود از اقوام آنها بوده است.

وي افزود : متهم پس از دستگيري به اين پليس دلالت كه در ابتدا منكر هر گونه بزه ارتكابي بوده اما با وجود ادله كافي در بازجويي‌هاي خود اعتراف و مشخص گرديد كه وي دچار بيماري روحي و رواني بوده و سابقه بستري در بيمارستان اعصاب و روان را هم داشته است.

سرهنگ يادگارنژاد در اين خصوص گفت: پس از تكميل پرونده، حسب دستور مقامات قضايي استان با توجه به اينكه متهم بيمار بوده به بيمارستان اعصاب و روان اعزام گرديد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: هر گونه اعمال مجرمانه توسط افراد خاطي در فضاي مجازي توسط پليس فتا پيگيري خواهد شد پس ميطلبد كه افراد نسبت به رفتارهاي خود در فضاي مجازي دقت بيشتري داشته و از انجام هر گونه جرمي خودداري نمايند.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کرمان در پايان تاکید کرد: اما اگر افراد بخواهند با انگيزهايي مثل تفريح و سرگرمي، تسويه حساب شخصي، انتقام جويي و اخاذي عمل كنند علاوه بر اينكه مشكل حل نمي‌شود احتمال به وجود آمدن مشكلاتي بدتر نيز وجود دارد.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/

دستگیری متهم روانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.