سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد مدارس علمیه همدان ارزیابی می شود

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه همدان از ارزیابی مدارس علمیه همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سعید هاشمی، مسؤول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه همدان یکی از ابتکارات مدیریت حوزه علمیه همدان سرکشی مدیر ومعونان حوزه استان از مدارس علمیه است.

وی تصریح کرد: سرکشی مدیرحوزه علمیه همدان به همراه معاونان حوزه از هر مدرسه در سال یک مرتبه و سرکشی معاونان از معاونت های مربوطه در طول سال دو مرتبه انجام می شود.

مسؤول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه همدان ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه همدان در طول سال تحصیلی جاری از شش مدرسه علمیه شهرستان های اسد آباد، بهار، نهاوند، کبودراهنگ، فامنین، سطح یک و سفیران هدایت ملایر سرکشی کرده است. 

حجت الاسلام هاشمی افزود: در طول سال تحصیلی مدیر حوزه علمیه همدان به همراه کادر علمی حوزه علمیه همدان که متشکل از اساتید سطح عالی حوزه علمیه همدان است از اساتید مدارس استان سرکشی خواهند کرد.

وی ابراز داشت: یکی از مهم ترین مزایای سرکشی از مدارس این است که مدیر حوزه علمیه همدان با مشکلات مدارس علمیه آشنا و مرکز مدیریت در صدد رفع این مساله فعالیت خواهد کرد.

مسؤول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه همدان در ادامه با بیان اینکه نظارت و ارزیابی از هر مجموعه ای سبب رفع مشکلات آن مجموعه خواهد شد، گفت: از آنجایی که رکن سرزنده ماندن مجموعه ها به ویژه مجموعه های علمی بسته به نظارت و ارزیابی است، این مسأله باید در تمامی حوزه ها با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/ب

ارزیابی عملکرد حوزه علمیه استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.