سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس:

چراغ تالارشیشه‌ای سبز ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶.۹۸ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۳۲ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۷.۷۴ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۰۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۵۴ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۲ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس، فملی، شپنا، وبملت، امید، کبافق با روند صعودی و نماد فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸۰.۷ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۲۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۸ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۳۵.۹۳ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۲۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۰۲ میلیون سهم طی ۳۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، فارس، وبملت، شارک، رمپنا با روند صعودی و نماد پارسان، ولساپا با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۵۰.۲ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۶۹ میلیون سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶.۹۸ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۳۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۸۰۱ میلیون سهم طی ۵۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد وبملت، فملی، فارس، رمپنا، پرداخت، شاراک با روند صعودی و نماد پارسان با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۰.۷ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۶۶ میلیون سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.