سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ایمنی و آتش نشانی به 6 هزار دانش آموز کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از آموزش بیش از شش هزار دانش آموز طی سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی عسکری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، با بیان اینکه این سازمان هر ساله آموزش شهروندان را در اولویت کاری خود قرار میدهد گفت: در این راستا بیش از 600نفر از کارمندان ادارات مختلف سطح شهر آموزشهای لازم در این زمینه را فرا گرفته اند.


وی از بازدید ایمنی از مساجد و تکایای سطح شهر و صدور 152دستور العمل ایمنی از منازل مسکونی ,واحدهای تجاری و اداری را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت زمان یاد شده خبر داد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با تاکید بر اهمیت نصب شیر برداشت آب خیابانی (هیدرانت) در کلیه معابر سطح شهر گفت:طی سه ماه گذشته چهار شیر هیدرانت در معابر نصب شده است و بر اساس الویت در دیگر معابر نیز نصب میشود.


عسکری در ادامه اضافه کرد: این سازمان در راستای ارتقای سطح توانمندی و سرعت عمل پرسنل علاوه بر برگزاری دورهای آموزشی در مانورهای مختلف با همکاری ارگانها و نهادهایی از جمله گمرک,کارخانه لاستیک بارز,ایستگاه راه آهن,نیروگاه سیکل ترکیبی,اداره کل ثبت اسناد ,نیروی انتظامی و دانشکده فنی شهید چمران شرکت کرده است .


وی اضافه کرد:این سازمان برای ایمنی بیشتر و رفاه حال شهروندان در مناسبتهای مختلف از جمله نماز جمعه راهپیمایها و مسابقات ورزشی حضور یافته و در صورت نیاز به شهروندان خدمات ارایه کرده است .


عسکری با اشاره به وقوع حوادث مختلف از جمله حریق ,حوادث سقوط از ارتفاع و کوه و تصادفات ازشهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی از حوادث جلوگیری کنند.


وی در پایان گفت:شهروندان میتوانند جهت فراگیری نکات ایمنی و آتشنشانی در پیشگیری از حوادث در قالب طرح آتشنشان افتخاری(اتش نشان داوطلب)به سایت اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان و یا به نزدیکترین ایستگاه محل سکونت خود مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

 

آموزش بیش از شش هزار دانش آموز در 3 ماه گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.