سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیران ۵۰ کشور خارجی به کرمانشاه دعوت می شوند

استاندار کرمانشاه دعوت از سُفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: سفیران ۵۰ کشور خارجی که با ایران ارتباط خوبی دارند را می‌توانیم دعوت کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛    هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  با تاکید بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر فرصت های سرمایه گذاری در استان، گفت: سرمایه گذارانی از کشور قطر در درخواست زمین برای راه اندازی مجتمع کشت و صنعت در کرمانشاه را دارند که سازمان جهاد کشاورزی باید پیگیر این موضوع باشد.

بازوند برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه و دعوت از سفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: سفیران ۵۰ کشور خارجی که با ایران ارتباط خوبی دارند را می‌توانیم دعوت کنیم و از طریق مسئولان وزارات خارجه زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی را در استان فراهم کنیم.

وی خواستار استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاری در استان کرمانشاه شد و افزود: دستگاه های اجرایی استان، پروژه های خود را برای جذب منابع خارجی به وزارتخانه های متبوع اعلام کنند.

بازوند همچنین به زلزله اخیر استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در اثر این زلزله، ۳۰۰۰ نفر شغل خود را از دست دادند.

استاندار کرمانشاه گفت: مناطق ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و قصرشیرین را به منظور کمک به تسریع در روند توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق اجرایی شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

اجرای مناطق ویژه اقتصادی برای توسعه اشتغال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.