سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

24 مرکز مشاوره و مراقبت در منزل در آذربایجان غربی خدمات رسانی میکنند

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 24 مرکز مشاوره و مراقبت در منزل در استان فعال است و به شهروندان خدمت رسانی می کند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی شرق افزود: آموزش رعایت موازین بهداشت جسمی و روانی، آموزش مراقبت های دوران بارداری و پس از زایمان، آموزش مراجعه به موقع به مراکز بهداشتی، آموزش رژیم غذایی مناسب به خانواده به منظور پیشگیری از عوارض کمبود مواد غذایی از جمله وظایف این مراکز در حوزه مشاوره و آموزش به شمار می رود..

وی اظهار کرد: مراکز مراقبت در منزل همچنین اقدامات دیگری را شامل مراقبت های ضروری برای مددجویان قلبی و ریوی، پرستاری از پوست / پانسمان زخم ها، سوختگی ها/، پرستاری از افراد دارای بیماری های دستگاه گوارش /کلستومی، لوله بینی - معده ای/، پرستاری در شکستگی ها /تراکشن ها، بانداژها/، پرستاری از بیماران مغز و اعصاب /سونداژها، کنترل جذب و دفع/ و پرستاری از سالمند در منزل /نحوه مراقبت و تغذیه/ انجام می دهد.

شرق افزود : در حال حاضر 24 مرکز مشاوره و مراقبت در منزل در آذربایجان غربی فعال است و به شهروندان خدمت رسانی می کند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه مراقبت در منزل مزایای زیادی برای بیماران و بیمارستان ها دارد، افزود: این امر باعث ارتقای کیفیت خدمات، کاهش ابتلا به بیماری های عفونی و کاهش دفعات و زمان بستری بیمار می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.