سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهزیستی باید بسترساز افزایش مسؤولیت پذیری اجتماعی باشد

استاندار اصفهان یکی از شاخصه‌های جوامع توسعه یافته را مشارکت اجتماعی شهروندان آن جامعه دانست وگفت: بهزیستی باید بسترساز افزایش مسؤولیت پذیری اجتماعی باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با تاکید بر این نکته که باید به سمتی حرکت کنیم که بهزیستی جایگاه نظارتی داشته باشد و کمک‌ها از سوی سازمان‌های مردم نهاد و خیران صورت پذیرد ،اظهار کرد: این کار به کاهش وابستگی به بودجه‌های دولتی منجر خواهد شد و از طرفی مسؤولیت پذیری اجتماعی را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: فعالیت بیش از 800 خیریه به صورت رسمی در استان اصفهان، این استان را در کشور سرآمد کرده و علاوه بر تعدد خیریه‌ها میزان کمک‌ها نیز وسیع است و بهزیستی به صورت مشخص وظیفه بسترسازی و هدایت در این راستا را دارد.

استاندار اصفهان گفت : خداوند نعمت‌هایی را به یک انسان می‌دهد، کسانی که به هر دلیل نیازمند به کمک دارند امتحانی برای دیگر انسان‌ها هستند، این که چه میزان ما از داشته‌هایمان می‌توانیم به مددجویان کمک کنیم که متوجه همه ماست.

مهرعلیزاده در زمینه حضور سعید صادقی مدیرکل سابق بهزیستی اصفهان در استانداری به عنوان مدیر دفتر حوزه استاندار اصفهان یادآور شد: از ایشان درخواست حضور در استانداری را داشتم که پذیرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرضیه فرشاد مدیر کل جدید بهزیستی استان به دلیل روحیه زنانه می‌تواند با دقت نظر بیشتر و سلیقه‌های جدید منشأ آثار بیشتری باشد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.