سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور عشایری اردبیل؛

اکوتوریسم عشایر با هدف توسعه گردشگری در اردبیل در حال مطالعه است

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: اکوتوریسم عشایر با هدف توسعه گردشگری مناطق عشایری این استان و جذب گردشگران داخلی و خارجی در حال مطالعه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر هنرمند، مدیرکل امور عشایری استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری ییلاق های دامنه های سبلان،بزقوش و باغرو اجرای چندین طرح توریستی در این ییلاق ها مد نظر است که با اتمام مطالعات عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: با هدف تسریع در اجرای طرح توریسم عشایری استان تفاهم نامه ای بین اداره کل امور عشایری و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان امضا شده و در آن علاوه بر شناسایی قابلیت های منطقه و عشایر توسعه منابع مالی آن نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: با اجرای طرح های توریستی در مناطق عشایری همچنین جاذبه‌های گردشگری عشایر شاهسون معرفی خواهد شد .

هنرمند بیان کرد: با توجه به سکونت 15 هزار خانوار عشایر در پنج شهرستان، عشایر می‌تواند یکی از محورهای توسعه گردشگری استان اردبیل باشد.

وی افزود: با وجود اینکه جاذبه‌های متعددی در نوع زندگی، فرهنگ و آداب ‌و رسوم عشایر مشاهده می‌شود اما معرفی‌ها به حد کافی نبوده و لازم است با همکاری دستگاه‌ها جاذبه‌ها بیش از گذشته معرفی شود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح توریسم عشایری استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.