سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای از سرگیری مجدد پروژه یاسوج-سی‌سخت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع معارضات میان منابع طبیعی و راه و شهرسازی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد که برگزار شد در خصوص مشکلات و معارضات جاده یاسوج-سی‌سخت خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی گفت: روز گذشته شنیدم میان راه و شهرسازی و منابع طبیعی اختلاف ایجاد شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماشین‌آلات راه و شهرسازی در محل پروژه جاده یاسوج-سی‌سخت مستقر است اما منابع طبیعی از ادامه کار جلوگیری کرده که مدیرکل راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری و اگر موضوع حل نشد اطلاع دهید تا جلسه‌ای در این خصوص تشکیل و پروژه مجددا از سر گرفته شود.

در ادامه محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میان راه و شهرسازی و منابع طبیعی همیشه دعوا و دوستی بوده اما در موضوع اخیر ما نمی‌توانیم خواسته‌های منابع طبیعی را برآورده کنیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که مشکل ایجاد شده را حل کنیم و پروژه یاسوج-سی‌سخت مجددا از سر گرفته شود.

این مسؤول در خصوص اراضی شهر یاسوج گفت: در شهر یاسوج با فقر زمین مواجه هستیم و زمین برای واگذاری به دستگاه‌ها وجود ندارد.

احمدی در ادامه تصریح کرد: منابع طبیعی و راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر مشکلات خود را حل کنند چرا که اختلافات میان این دو دستگاه به ضرر مردم است.در صورت نیاز خواسته‌ها و مطالبات مالی منابع طبیعی را قسط‌بندی کنیم.

استاندار در خصوص فقر زمین در شهر یاسوج گفت: راه و شهرسازی در سال‌های اخیر بهترین زمین‌ها را در اختیار دستگاه‌های حاکمیتی قرار داده است.

وی تصریح کرد: راه و شهرسازی گزارش کاملی از زمین‌های در اختیار و زمین‌هایی را که در دو سال اخیر به دستگاه‌ها واگذار کرده را به استانداری ارائه کند.

انتهای پیام/ش

اختلاف راه و شهرسازی و منابع طبیعی به ضرر مردم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.