سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام 3هزار و 700 نفر در آزمون حفظ قرآن کریم

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از ثبت نام ۳۷۰۰ نفر از استان در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  حجت الاسلام رحیم جعفری  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز یکشنبه در نشست خبری با موضوع آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: از تاریخ ۱۰ آذر ثبت نام آغاز شد و تا تاریخ ۳۰ دیماه ادامه خواهد داشت همچنین این آزمون در روز پنج شنبه ۱۰ اسفند برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در سالجاری این اقدام برای اولین بار به صورت مشارکتی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تحت عنوان «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» برگزار کنیم.

حجت الاسلام جعفری  بیان  کرد: حدود ۳ گروه اعم از قرآن آموزان، مربیان موسسات قرآنی اوقاف و مدیران موسسات می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی در ادامه گستردگی رشته ها را ۲۴ مورد عنوان کرد و ابراز داشت: تا این زمان استقبال شرکت کنندگان در این آزمون در حد چشمگیری بوده است و استان کرمانشاه رتبه دوم را تا کنون در بین کشور کسب کرده است.

این مسئول با تاکید بر توجه بیشتر به مفاهیم قرآن کریم گفت: تا کنون حدود ۳ هزار و ۷۵۱ مورد ثبت نام در استان داشتیم که ۷۵ درصد آن خانم ها بوده است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه با این همکاری و همدلی و انسجام پیش بینی می شود این کار نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ز

حضور 75 درصد بانوان در ازمون سراسری حفظ قران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.