وی ادامه داد: تلویزیون حمایت های خود را برای تبلیغات «سدمعبر» انجام داده، اما از تبلیغات شهری محرومیم.
وی با اشاره به جای خالی سوژه فیلم «سدمعبر» در فضای سینمای ایران بیان کرد: خصیصه یک فیلمساز و نویسنده، این است که زودتر از بقیه می تواند مشکلات اصلی جامعه را ببیند؛ پس نگاهش حساس تر از دیگر عوامل سینما خواهد بود. کاری که سعید روستایی در نگارش فیلمنامه و پرداختن به سوژه «سدمعبر» رقم زد.
این تهیه کننده اضافه کرد: بحرانی که در فیلمنامه «سدمعبر» وجود دارد، چندین سال بود که جامعه را اذیت می کرد و حتی باعث آزار دیدن خود کارمندان شهرداری هم شده بود، چون عمومیت نداشت. تعدادی از ماموران شهرداری این کار را انجام می دادند و پای همه افراد این صنف نوشته می شد.
کامیار گفت: البته در «سد معبر» در کنار مامور خشن، مامور خوب و آرام هم می بینیم و این بیانگر نگاه منصفانه نویسنده به موضوع است که داستان را یکسویه پیش نمی برد و جزو امتیازهای آن به حساب می آید؛ این موجب همکاری ما برای تولید فیلم شد، چون قصد سیاه نمایی در فیلم نداشتیم.
انتهای پیام/