سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمن کامیار:

«سدمعبر» بحرانی چند ساله را نشان می دهد/ این فیلم سیاه نمایی ندارد

تهیه کننده فیلم «سدمعبر» به بررسی چگونگی اکران فیلمش پرداخت.

بهمن کامیار تهیه کننده سینما در خصوص استقبال از فیلم «سدمعبر» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در کل راضی هستیم، اما شرایط اجتماعی مختلفی از جمله اغتشاشات، زلزله، آلودگی هوا و غیره در کند شدن روند اکران و جذب مخاطب تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: تلویزیون حمایت های خود را برای تبلیغات «سدمعبر» انجام داده، اما از تبلیغات شهری محرومیم.

وی با اشاره به جای خالی سوژه فیلم «سدمعبر» در فضای سینمای ایران بیان کرد: خصیصه یک فیلمساز و نویسنده، این است که زودتر از بقیه می تواند مشکلات اصلی جامعه را ببیند؛ پس نگاهش حساس تر از دیگر عوامل سینما خواهد بود. کاری که سعید روستایی در نگارش فیلمنامه و پرداختن به سوژه «سدمعبر»  رقم زد.

این تهیه کننده اضافه کرد: بحرانی که در فیلمنامه «سدمعبر» وجود دارد، چندین سال بود که جامعه را اذیت می کرد و حتی باعث آزار دیدن خود کارمندان شهرداری هم شده بود، چون عمومیت نداشت. تعدادی از ماموران شهرداری این کار را انجام می دادند و پای همه افراد این صنف نوشته می شد.

کامیار گفت: البته در «سد معبر» در کنار مامور خشن، مامور خوب و آرام هم می بینیم و این بیانگر نگاه منصفانه نویسنده به موضوع است که داستان را یکسویه پیش نمی برد و جزو امتیازهای آن به حساب می آید؛ این موجب همکاری ما برای تولید فیلم شد، چون قصد سیاه نمایی در فیلم نداشتیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.