سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور مسلح در جهرم به هلاکت رسید

فرمانده نیروی انتظامی فارس از هلاکت یک شرور مسلح و سابقه دار در شهرستان جهرم خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز گفت: مأموران انتظامی شهرستان جهرم و عوامل پلیس آگاهی استان فارس با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه یک فرد شرور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: شرور مسلح تحت محاصره مأموران انتظامی قرار گرفته و علی رغم هشدار‌های پلیس در راستای تسلیم شدن، وی به سمت مأموران اقدام به تیراندازی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه بین مأموران انتظامی و این فرد شرور، در نهایت با هوشیاری مأموران، فرد شرور به هلاکت رسید.

سردار احمد علی گودرزی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه فرد شرور یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه یک نفر همدست این فرد شرور نیز توسط مأموران دستگیر شد، اظهار کرد: ارتکاب جرائمی مانند قتل، زورگیری، اخاذی، شرارت، تیراندازی و درگیری با مأموران انتظامی از اقدامات این شرور بوده است.

وی بیان کرد: استان فارس محل ناامنی برای اشرار و سارقان مسلح خواهد بود و مأموران انتظامی فارس با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند، به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ن

هلاکت شرور مسلح و سابقه دار در جهرم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.