سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر خبر داد;

ثبت نام بیش از 100 هیئت مذهبی مهدی‌شهر در سامانه طوبی

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر گفت : ۱۲۰هیئت مذهبی این شهرستان در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه ۱۲۰هیئت مذهبی مهدی شهر در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند گفت : با تلاش و پیگیری همکاران تبلیغات اسلامی۱۳۰ پرونده مداحان، چهار پرونده کانون‌های فرهنگی، چهار پرونده انجمن اسلامی و ۱۲۰ هیئت مذهبی مهدیشهر در این سامانه کشوری ساماندهی ثبت‌نام‌شده‌اند که همه آن‌ها با تائید رسیده‌اند.

وی افزود: مسئولان هیئات مذهبی که پرونده آن‌ها برای ثبت‌نام در سامانه طوبی نیز با مشکل روبرو است می‌بایست نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا کد تبلیغی را از سامانه کشوری سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر در دیگر بخش سخنان خود از اتمام دوره نخست گفتمان‌های دینی ویژه مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این گفتمان‌های دینی حضور داشتند.

تقوی ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبان و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبان به‌واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره، بسترسازی مناسب برای ایجاد تعامل میان جوانان و نوجوانان و اساتید، ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی در این شهرستان دانست.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این گفتمان‌ها نحوه برگزاری آن‌ها به‌صورت پرسش و پاسخ است که توانسته جذابیت خوبی را برای دانش آموزان ایجاد کند.

انتهای پیام / ه

120 هیئت مذهبی مهدی‌شهر در سامانه طوبی ثبت‌نام کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.