سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برترین های جشنواره ملی مطبوعات ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی

نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری – تحلیلی ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی با معرفی و تجلیل از برترین ها در رشت به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری – تحلیلی ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی شب گذشته با معرفی نفرات برتر در رشت به پایان رسید.

وی افزود: از مجموع حدود یک هزار و 300 اثر ارسالی به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری - تحلیلی یک هزار و 206 اثر به جشنواره راه یافت.

 رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه 73 درصد آثار ویژه فضای مجازی، 15 درصد برای رسانه های مکتوب و 12 درصد ویژه رسانه ملی بود، افزود: از صاحبان 30 اثر برتر این جشنواره با اهدای جوائز قدردانی شده است.

جعفری تصریح کرد: در این مراسم همچنین از یادمان ویژه نخستین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری – تحلیلی ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی رونمایی و از خانواده شهیدان سید اسماعیل سیرت نیا و حامد کوچک زاده به عنوان شهدای مدافع حرم فعال در عرصه فرهنگ و رسانه تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ع

 

پایان جشنواره سازمان بسیج رسانه در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.