سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وطنپور مطرح کرد:

اولویت خرید کالاهای دانش بنیان در حوزه توانبخشی

مدیرکل دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت گفت: خرید کالاهای دانش بنیان در حوزه توانبخشی برای ارتباط بیشتر صنعت با دانشگاه در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وطنپور‌ مدیرکل دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت صبح امروز در مراسم فناوری‌های توانبخشی که در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: چند سالی است که در حوزه توسعه فناوری سلامت، تلاش‌های خوبی انجام شده است و خوشبختانه در حوزه بایوتک‌ به موفقیت‌های خوبی کسب کردیم و امروزه این دانش را در منطقه صادر می‌کنیم.

 وطنپور‌ با بیان اینکه مدتی در حوزه بایوتک‌ و تجهیزات، واردات داشتیم، گفت: امروزه این تجهیزات را به کشورهایی مانند چین و کره صادر می‌کنیم.

تشکیل کمیته حمایت از طرح‌های فناوری در دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت

 وی عنوان کرد: درس‌های فیزیوتراپی باید به صورت علمی به دانشجویان آموزش داده شود به همین دلیل ما نباید در ساخت وسایل ضعیف باشیم و در همین راستا در دفتر توسعه فناوری کمیته‌ای برای حمایت از طرح‌های فناوری و بودجه‌ای تشکیل شده است.

 وطنپور‌ اظهار کرد: حوزه توانبخشی باعث کاهش هزینه‌های سلامت می‌شود و ما باید در حوزه پیشگیری وارد شویم؛ در همین راستا برای ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، اولویت بر خرید کالاهای دانش بنیان مدنظر قرار گرفته شده است.

 وی یادآور شد: در حال حاضر 52 شرکت دانش بنیان کالاهای خود را صادر می‌کنند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.