سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از هزار میلیارد ریال برای بهسازی بافت فرسوده در حاشیه مشهد

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور حاشیه شهرگفت:برای بهسازی بافت فرسوده در حاشیه مشهد یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن کوهی افزود: این رقم از محل اعتبارات ستاد بهسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در سال ۹۵ می‌باشد که ابتدای سال جاری در اختیار استان قرار گرفته است.


وی گفت: عمده پروژه‌های اجرایی با اعتبارات تخصیص یافته در زمینه جمع آوری فاضلاب، تعویض شبکه‌های برق متوسط وضعیف مناطق حاشیه‌ای، ایجاد روشنایی مناسب در سکونتگاه‌های غیر رسمی، ایجاد ۴ سالن ورزشی و ۴ مدرسه، سه مرکز جامع سلامت و یک پایگاه اورژانس می‌باشد.


مشاور استاندار خراسان رضوی در امور حاشیه شهر مشهد احداث ۶ کتابخانه عمومی، چهار کارگاه آموزشی، هفت خانه محله، سه پارک و فضای سبز، بهسازی و تعریض برخی از معابر شهری این مناطق، احداث و نوسازی شبکه آب و فاضلاب یکی از پهنه‌ای، ساماندهی مسیل کشف رود و بازگشایی و احداث جاده دسترسی و اجرای خط انتقال آب در بخشی دیگر از این مسیر را از جمله دیگر پروژه‌هایی خواند که با این اعتبارات در دست اجرا و انجام است.

کوهی گفت:بخشی از این پروژه به انجام رسیده در دست اجرا می‌باشد و تلاش شده سرعت مناسب و کیفیت خوب انجام شود.

وی با بیان اینکه حاشیه شهر مشهد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر حاشیه نشین و سه هزار و ۸۹۴ هکتار از وسعت و گستردگی زیادی برخوردار است، افزود: دولت با همه کمبود‌ها و محدودیت‌ها تلاش زیادی کردتا دستگاه‌های به تناسب توان و منابع خود در این حوزه اقداماتی را در جهت بهبود و ارتقا خدمات انجام دهند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور حاشیه شهرگفت: این رقم اعتباری علاوه بر تلاش و خدمات قابل توجهی است که دستگاه‌های طی چهار سال گذشته در این حوزه انجام داده اند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

تخصیص اعتبار برای اجرای طرح های حاشیه شهر مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.