سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دو هزار و ۶۰۰ برنامه‌ی اردو برای دانش آموزان استان زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری دو هزار و ۶۰۰ برنامه‌ی اردو برای دانش آموزان استان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:تعداد اردو‌های برگزار شده یک روزه حدود دو هزار و ۳۰۰ مورد و تعداد اردو‌های چند روزه را بیش از ۳۰۰ مورد است.
وی افزود: در سال تحصیلی امسال بیش از ۷۵ هزار نفر دانش آموز در بیش از ۲ هزار برنامه بازدید دانش آموزی از مکان‌های تاریخی، فرهنگی و آموزشی، علمی، مشاغل، کتابخانه‌ها و، همچنین بیش از ۱۵۰ هزار نفر در اردو‌های دانش آموزی و بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر در برنامه‌های کشوری و در مجموع بیش از ۲۳۰ هزار نفر روز دانش آموز در اردو و بازدید‌های دانش آموزی شرکت کرده اند.

عباسی تعداد کانون‌های فرهنگی و تربیتی فعال در سطح استان را ۲۵ کانون اعلام کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه تعداد دانش آموزان شرکت کننده در اردو‌های راهیان نور دانش آموزی دختر و پسر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در سال قبل را بیش از ۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: امسال نیز تاکنون بیش از ۲ هزار و دویست نفر از دانش آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند و بر اساس برنامه ریزی‌های بعمل آمده بهمن ماه نیز اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می‌شود.

این مقام مسئول تعداد کل کلاس‌های دارای کتابخانه کلاسی در مدارس ابتدایی استان را بیش از ۲ هزار و دویست کلاس اعلام و گفت:بیش از ۱ هزار و هفتصد کلاس در مدارس استان همچنان فاقد کتابخانه کلاسی می‌باشد.

عباسی در ادامه با اشاره به این که حدود یک میلیون دویست هزار جلد کتاب در مدارس استان موجود است گفت:: سرانه کتاب برای دانش آموزان استان حدود ۷ جلد به ازای هر دانش آموز می‌باشد.

انتهای پیام/ر

بیش از 2 هزار کلاس درس داری کتابخانه کلاسی در زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.