محتوای دستور ابلاغی به این شرح است: نظارت بر حسن اجرای مجموعه قوانین و مقررات موضوعه مربوط به تأمین سلامت اداری بویژه قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و مفاد مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور افزایش کارآمدی، شفافیت در ارایه اطلاعات و پاسخگویی سریع، قانون مداری، رضایتمندی حداکثری و احقاق حقوق خدمت گیرندگان، بهبود فرهنگ سازمانی، تقویت ارزش ها و آموزه های دینی و اخلاقی در رفتار سازمانی و شغلی کارکنان، پیشگیری و مبارزه با فساد اداری در عداد وظایف و تکالیف مصرح تمام معاونتها، روسای سازمانها و مدیران ادارات تابعه این وزارت است.
بنابراین ضرورت دارد معاونان، روسای سازمانها و مدیران کل و مسئولان هر یک از ادارات ذیربط در مجموعه وزارت متبوع ضمن اعمال نظارت و کنترل مستمر بر اجرای دقیق موارد اعلامی، برنامه های مدون و راهبردی در حوزه مدیریتی خود را در زمینه افزایش ارتقای سلامت نظام اداری، مقابله با فساد را در رئوس برنامههای مدیریتی قرار داده و نتیجه اقدامات موثر در چارچوب مطالب عنوان شده و اولویتها و مصادیق مذکور در ابلاغیه اشعاری را به صورت مجزا و مشخص به همراه برنامههای راهبردی و عملیاتی برای ارایه و طرح و بررسی در جلسات کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم این وزارت، گزارش کنند.
انتهای پیام/