سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشگی گیلان:

تلاشگران عرصه درمان، نگهبان سلامت مردم هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشگی گیلان گفت: خانواده علوم پزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و درمان ، نگهبان سلامت مردم در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ شاهرخ یوسف زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشگی گیلان در آیین دانش آموختگی 158 فارغ التحصیل دانشکده بهداشت رشت با بیان اینکه دانش آموختگی آغاز یک دوره جدید است افزود: دانش آموختگان حوزه بهداشت و درمان با ورود در اجتماع مسئولیت و وظیفه مهم در حوزه سلامت عمومی دارند.

وی از راه اندازی رشته های جدید در حوزه بهداشت و درمان ، افزایش فضاهای آموزشی ،پژوهشی و آزمایشگاهی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: پاسداری از سلامت مردم بسیار ارزشمند است و باید در کمال بی طرفی و پایبندی به مقررات حرفه ای درارتقای نظام  سلامت گام برداریم.

همچنین در این مراسم رئیس دانشکده بهداشت رشت گفت: هم اکنون 500دانشجو در رشته های مهندسی بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بهداشت عمومی، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

فردین مهرابیان از راه اندازی رشته دکترای تخصصی از مهرماه آینده در دانشکده بهداشت رشت خبر داد و افزود: در 10سال گذشته هزارو 183 نفر در رشته های مختلف از این دانشکده فارغ التحصیل شدند.

وی اعلام کرد: در تلاشیم با اخذ مجوز ،بهمن ماه امسال 100دانشجو جدید الورود در دانشکده بهداشت رشت جذب کنیم.

در این آیین، دانش آموختگان رشته های مهندسی بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بهداشت عمومی، آموزش بهداشت و ارتقا سلامت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  حضور داشتند.

انتهای پیام/اص

نگهبانی از سلامت مردم با تلاش تلاشگران عرصه درمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.