سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی، راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری در هرمزگان

استاندار هرمزگان از راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری در هرمزگان در آینده ای نزیدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری در هرمزگان بزودی راه اندازی می شود.

وی گفت: با افتتاح این مرکز، صدور مجوزهای سرمایه گذاری و ارائه خدمات متمرکز به سرمایه گذاران راحت تر می شود.
همتی افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری موظف است تا مجوزهای اولیه را در مدت زمان دو هفته صادر کنند.
وی گفت:سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و دیگر دستگاه های اجرایی موظفند تا طرح های راکد را شناسایی و در صورت عدم بهره برداری مجوزهای این طرح ها را باطل کنند.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود توسعه طرح های جنگل کاری در حاشیه شهرها با استفاده از پسماند شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: تاکنون چند سرمایه گذار برای اجرای این طرح ها در بندرعباس و رودان اعلام آمادگی کرده اند.
استاندار هرمزگان با اشاره به سهم 6 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی کشور در سال 97 گفت: این رقم بودجه برای تکمیل طرح های ناتمام کافی نیست و در این زمینه نیازمند مشارکت بخش عمومی و خصوصی است.
همتی با اشاره به واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی و عمومی افزود: بیش از 71 هزار طرح نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد که برای تکمیل این طرح بیش از 900 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.
فریدون همتی گفت: توجه به محیط زیست، بحران آب، ریزگردها و اشتغال از دیگر اولویت های لایحه بودجه دولت است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان هم گفت: توجه به عدالت اجتماعی و اصلاح نظام بودجه ریزی بر اساس عملکرد و شفافیت از نقاط مثبت لایحه بودجه 97 است.
صالح دریانورد افزود: بر اساس بودجه سال آینده سهم دهک های پایین و افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی از دریافت یارانه ها چند برابر می شود.
وی گفت: سهم هرمزگان از بودجه از محل همه درآمدها بیش از هزار و 500 میلیارد تومان است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: امسال نیز 47 درصد از بودجه عمرانی استان جذب شده است.
دریانورد افزود: دولت برای تحقق اشتغال فراگیر بیش از 68 هزار میلیارد تومان از محل های مختلف اعتبار اختصاص داده است.
احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لایحه بودجه97 گفت: نمایندگان مجلس بر اساس برنامه ششم توسعه و شرایط اقتصادی و اجتماعی با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستند.
محمد آشوری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بندرعباس نیز گفت: بی توجهی به برنامه ریزی در تدوین بودجه در سال های گذشته باعث اخلال مدیریتی در کشور شده است.
حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده شرق هرمزگان نیز گفت: در نظام جمهوری اسلامی توجه به مردم و خدمت رسانی به مستضعفان شرط اساسی است و خلاف آن عمل کردن مغایر با انقلاب و خیانت به اسلام است.
وی توجه بیشتر به معیشت و حل مشکلات مرزنشینان را خواستار شد.

انتهای پیام/ز

تسهیل در فرآ یند صدور مجور سرمایه گذاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.