سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

اهداف و برنامه های دولت و عملی شدن وعده ها را به جد پیگیر هستم

استاندار اردبیل گفت: ما خود را موظف به پیگیری کامل اهداف و برنامه های دولت و قول های ریاست جمهور به مردم استان هستیم تا امید و نشاط در بین مردم بخصوص جوانان افزون شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که در نشست فرمانداران شهرستان های استان ومدیران ستادی استانداری با معاون پارلمانی رئیس جمهور در استانداری اردبیل سخن می گفت، با بیان اینکه پروژه راه آهن یکی از قول های رئیس جمهور به مردم استان است ادامه داد: با پیگیری های انجام گرفته و افزایش اعتبارات اختصاص یافته، این پروژه وارد فاز جدیدی از جهش در عملیات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای رسمی بین المللی شاخص های اقتصادی کشورمان در دولت یازدهم ارتقاء یافته است، اظهار داشت: اطلاع رسانی دستگاه ها از عملکرد و تلاش های دولت  در کشور و استان مطلوب نیست و لازم است شیوه های تبلیغ و اطلاع رسانی تقویت شود.

استاندار اردبیل گفت: تقویت وحدت در بین مجموعه مدیریتی استان را سرلوحه کار خود قرار داده ام و معتقد هستم با وحدت وهمدلی است که می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

بهنام جو با اشاره به احصاِء موانع و مشکلات سرمایه گذاری  در استان بیان کرد: برخی دستورالعمل ها درسرعت اجرای پروژه ها مشکل ایجاد می کنند که برخی از این موارد در استان شناسایی و برای تجدید نظر به کمیسیون های کشوری ارجاع شده است که با تجدید نظر در آن، اجرا و تکمیل طرح ها و پروژه های اشتغال زایی و گردشگری در استان تسریع می یابد.

وی مدیران استان و فرمانداران شهرستان ها را به ابتکار عمل، تلاش مضاعف و اقدام های ویژه و فوق العاده برای جهش در توسعه استان فرا خواند.

انتهای پیام/ح

 اجرای پروژه های اشتغالزایی و گردشگری در اردبیل تسریع می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.