سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس جمهور؛

برای تصویب منطقه آزاد استان اردبیل تلاش می کنم

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برای تصویب منطقه آزاد استان اردبیل تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسینعلی امیری گفت: ایجاد 8 منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است و با حمایت نمایندگان استان منطقه آزاد اردبیل را در مجلس پیگیری و برای تصویب آن تلاش می کنم.

وی با بیان اینکه دولت مصمم به توسعه و توجه ویژه به استان اردبیل است ، بیان کرد: رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در چندین جلسه هیات دولت بخشی از سخنان خود را به استان اردبیل اختصاص داده اند.

معاون رییس جمهور گفت: حامل سلام گرم رئیس جمهور به نماینده ولی فقیه در استان و مردم استان هستم ومشکلات و درخواست مردم استان را به رئیس جمهور و دولت منتقل خواهم کرد.

امیری اظهار داشت: کشور وارد فاز جدیدی از توسعه و رشد شده است و در بخش های اقتصادی رشد 6 درصد را تجربه می کنیم و از متوسط رشد جهانی جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه انسجام و اتحاد  و رشد و پیشرفت  در کشور برای کسانی که با ملت ایران دشمنی می ورزند خوش آیند نیست تصریح کرد: دشمنان نظام و ملت ایران به طرق مختلف سعی در بر هم زدن انسجام ملی ، ایجاد تفرقه و یاس و نا امیدی را دارند و می خواهند با القاء نا کارآمدی دولت به رشد اقتصادی ضربه بزنند.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار برپیگیری و تکمیل پروژه راه آهن و تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد 8 منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.