سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فومنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روشنگری صداوسیما فتنه را در نطفه خفه کرد/ دلیل هجمه به رسانه ملی تاثیرش بر مردم است

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت:برنامه‌های صداوسیما در روشنگری مردم نسبت به ماهیت اصلی اغتشاشات فتنه را در نطفه خفه کرد.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجمه ها علیه سازمان صداوسیما، اظهار کرد: اینکه معاندان نظام و انقلاب رو به تخریب صداوسیما آورده اند نشان دهنده تاثیر به سزای این سازمان است.

وی ادامه داد: برنامه های چند روز اخیر صداوسیما در روشنگری مردم نسبت به ماهیت اصلی اغتشاشات نقش مهمی داشت و توانست فتنه را در نطفه خفه کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اضافه کرد: دشمنان انقلاب از سازمان ها و افرادی که در روشنگری مردم نقش دارند، عصبانی و ناراحت هستند به همین دلیل با ابزارهای شان اقدام به حمله و تخریب این نهادها می کنند.

فومنی با بیان اینکه دشمن همواره از فرصت ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کرده و می کند، گفت:‌ مردم اخیرا اعتراضات بر حق و درستی داشتند اما ضد انقلاب و منافقین سعی کردند مسیر این اعتراض را تغییر داده و بر موج آن سوار شوند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اضافه کرد: رسانه ملی پرده از اهداف اغتشاشگران برداشت و اجازه نداد کشور را ناامن کنند به همین دلیل مورد هجمه قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: کشورهای خارجی به ویژه آمریکا از این خشمگین هستند که مردم به صداوسیمای خود توجه و اخبار صحیح را از این رسانه دنبال می کنند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات تاکید کرد: حتی اخیرا شنیدیم که آمریکا قصد تحریم صداوسیما را دارد. رسانه ملی با درایت و عاقلانه عمل کرد البته ضعف هایی هم وجود دارد که باید برطرف شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۶
باید اغتشاشگران مجازات شوند