سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری 2 پروژه ورزشی به بخش خصوصی

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: دستگاه ورزش و جوانان در سال 95 استخر سرپوشیده سقز و خانه ژیمناستیک بانه را از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذارخواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان صبح امروز در روند بازدید استاندار کردستان از چند پروژه ورزشی در حال اجرا در سنندج، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در استان را ضروری دانست و  گفت: در دهه فجر امسال سالن سقف بند و زورخانه در سطح استان بهره‌برداری می‌رسد.

 جولایی از تلاش برای جذب اعتبارات برای اجرای پروژه خوابگاه 400 نفری سنندج که بعد از سالن 6 هزار نفره از مهم‌ترین نیازهای استان است خبر داد و گفت: دستگاه ورزش و جوانان در سال 95 استخر سرپوشیده سقز و خانه ژیمناستیک بانه را از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار و دو پروژه دیگر را نیز در آینده نزدیک در این بخش واگذار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای شرایط قانونی استخر سرپوشیده حجاب سنندج و استخر در دست احداث دیواندره از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به موفقیت ورزشکاران کردستان در رقابت‌های ملی، بین‌المللی اذعان داشت: با وجود تمام کمبودها در بحث زیرساختی در استان ورزشکاران کردستانی همواره با حضور در مسابقات مختلف به بهترین شکل درخشیده و افتخارات زیادی را برای استان و حتی کشور کسب کرده‌اند.

جولایی بر لزوم حمایت بیشتر از حوزه ورزش کردستان از سوی مسئولان استانی و کشوری تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مسوولان ارشد استان و نگاه ویژه مسوولان کشوری بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های استان و کشور برای توسعه ورزش کردستان بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ د م

لزوم حمایت بیشتر از حوزه ورزش کردستان از سوی مسئولان استانی و کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.