سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه سفررئیس بنیادشهید کشور به کرمان؛

دیدار رئیس بنیادشهید کشور با خانواده شهدا جیرفت/گلزارشهدا چندمزاری سامان دهی می شود

رئیس بنیاد شهید کشور درادامه سفرخود به استان کرمان با خانواده شهدا جیرفت دیدار وگفتگو کرد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی  با حضور در منزل آزاده و جانباز «حسن سالاری» با تقدیر از فداکاری‌های ایثارگران گفت: همه مسئولین و مردم قدردان جانفشانی‌های شما عزیزان هستند و رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر لزوم دیدار و سپاس‌گزاری تمام مسئولین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید داشته‌اند.


وی افزود: بیشتر آزادگان سرافراز کشورمان علاوه بر آزادگی، به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده‌اند، زیرا تا آخرین توان و با آخرین گلوله‌های خود شجاعانه در برابر دشمن مقاومت کرده‌اند و دشمن پس از مجروحیت، قادر به اسارت آن‌ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین در دیدار با جانباز ۷۰ درصد علیرضا حاجبی گفت: آسایش، آرامش و سرافرازی کشورمان بدون شک مدیون زحمات و فداکاری‌های شما عزیزان است که در سخت‌ترین شرایط از همه چیز خود دست کشیدید و برای نجات کشور سلامتی خود را از دست دادید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شما هم ثواب جانبازی را دارید و هم اجر شهادت را خواهید داشت و در واقع شهدای زنده هستید و همسر شما نیز بدون شک در اجر شما سهیم است.

وی در دیدار دیگری با خانواده شهیدان غلامرضا و محمدرضا مقبلی گفت: شما خانواده‌های معزز شهدا و تمام ایثارگران ذخیره‌های گرانقدر کشورمان هستید.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص وضعیت گلزار‌های مطهر شهدا در استان کرمان گفت: در استان کرمان بالغ بر ۸۶۰ گلزار مطهر شهدا وجود دارد که تاکنون حدود ۵۶۰ گلزار به صورت کامل ساماندهی شده و عمده گلزار‌های باقی مانده گلزار‌های کوچک و چند مزاری هستند که ساماندهی آن‌ها پس از تأمین اعتبار با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

گلزارهای شهدا چندمزاری کشور سامان دهی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.