سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه‌های فلسطینی حاضر در سوریه بر تداوم راه مقاومت تأکید کردند

گروه‌های فلسطینی حاضر در سوریه در نشستی در دمشق به پایبندی خود به مقاومت به عنوان تنها راه مقابله با اشغالگران اسرائیلی تأکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ در خلال مراسمی که جنبش فتح الانفاضه به مناسبت ۵۳ سالگرد تأسیس جنبش فتح برگزار کرد، گروه‌های فلسطینی حاضر در سوریه خواهان متحد شدن فلسطینی‌ها و رد به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی شدند.

حازم الصغیر دبیر کل جنبش فتح الانتفاضه در این خصوص گفت: «کسانی که طرح آمریکا را در مورد خاورمیانه جدید ناکام گذاشتند و داعش را شکست دادند، می‌توانند رژیم صهیونیستی را نیز شکست دهند. آینده نزدیک از آنِ همه مردان مقاومت و مقاومت خواهد بود و همزیستی با کسانی را که به تسویه حساب‌های سیاسی و مذاکرات با این رژیم امید داشتند نخواهیم پذیرفت».

طلال ناجی معاون دبیر کل جبهه مردمی - فرماندهی کل، گفت: «الحمدلله که سوریه از توطئه‌ای که از هفت سال پیش در معرض آن قرار گرفته است نجات یافت. این موضوع بار دیگر آشکار کرد که دشمنان نمی‌توانند سوریه را از اهتمام به آرمان فلسطین و مسائل امت عربی بازدارند».

ماهر الطاهر عضو دفتر سیاسی جیهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین گفت: «هیچ راهی در مقابل ما جز راه مقاومت با تمام انواع آن وجود ندارد. این موضوع اقتضا می‌کند که شورای مرکزی فلسطین در نشست روز چهاردهم ماه ژانویه میلادی، تصمیمات واضح و قاطع اتخاذ کند و لغو توافقنامه اسلو و پس گرفتن به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را اعلام کند و یک راهبرد عملیاتی جدید را بر اساس مبارزه و مقاومت و وحدت ملی ترسیم کند».

انتهای پیام/

اتحاد، خواسته‌ی گروه‌های فلسطینی حاضر در سوریه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.