سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت رشت:

پیام پیوند ناگسستنی مردم و ولایت به کل جهان مخابره شد

امام جمعه موقت رشت گفت: حوادث اخیر با بصیرت و ولایتمداری آحاد مردم همراه شد و پیام روشنی مبنی بر پیوند ناگسستنی مردم و ولایت به جهانیان ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه با تشریح علل و پیامدهای فتنه ی اخیر، تصریح کرد: برغم تلاش دشمنان و برنامه ریزی گسترده شان برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در سراسر کشور، این حوادث با بصیرت و ولایتمداری آحاد مردم همراه شد.

وی قرارگاه مرکزی فتنه اخیر را بر سه محور آمریکا – اسراییل و عربستان سعودی استوار دانست و گفت: تجمع برخی از مردم بدلیل مطالبات معیشتی و اقتصادی بود اما پس از آن عرصه برای سوء استفاده فتنه گران مهیا شد که بنا داشتند نقشه‌های شوم دشمنان خارجی را در داخل پیاده کنند.

امام جمعه موقت رشت، ولایت را محور اتحاد و انسجام نظام در عرصه های سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: تاسی از رهنمودهای این ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی، کشور را از تمامی فتنه ها و آسیب ها مصون خواهد ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در ادامه برخورد جدی مسئولان با عوامل فتنه گر و ایادی سرسپرده ی دنیای استکبار را از مطالبات جدی مردم برشمرد و افزود: اعمال محدودیت های بازدارنده در فضای مجازی از دیگر ضرورت هایی است که می ‌تواند از بروز ناامنی در کشور جلوگیری نماید.

وی در پایان توجه جدی دولت به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را ضروری دانست و افزود: درک صحیح از شرایط و معضلات معیشتی جامعه و تلاش برای رفع آنها از اولویت هایی است که باید بدان اهتمام نمود.

انتهای پیام/اص

پیوند ناگسستنی مردم و ولایت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۵ دی ۱۳۹۶
با توجه به آتش کشیدن مسجد و بقعه آقا سید علی کیا توسط آشوبگران اغتشاش گر در شلمان از توابع لنگرود باید عزای عمومی اعلام میشد
خانه خدا را سوزاندند و بصورت صد در صد در آتش کینه دشمنان اسلام سوخت ،
کلام الله مجید قرآن کریم را سوزاندند ،