سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از موزه شهر یاسوج در آینده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری از موزه شهر یاسوج در نیمه اول سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی‌محمد احمدی  گفت: پارک اسکان به منظور اسکان گردشگران و مسافرانی که به استان می‌آیند در حال احداث است و باید کمک کنیم این مجموعه را به سرانجام برسانیم تا گردشگران بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو پروژه دیگری که مورد بازدید قرار گرفت پارک آبی و هتل چهار ستاره‌ای بود که متولی این پروژه‌ها بخش خصوصی است، یکی از زیرساخت‌ها گردشگری وجود اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و فضای‌های اقامتی است که با سرمایه‌گذاری انجام شده در این حوزه شاهد فراهم شدن این ظرفیت هستیم.

وی در خصوص موزه در حال احداث میراث فرهنگی افزود: استان از میراث فرهنگی و تاریخ کهنی برخوردار بوده و حفظ و اشاعه آن وظیفه همه است لذا موزه در حال احداث ظرفیت خوبی برای نگهداری اشیائ تاریخی و تاریخچه استان را دارد و پیش‌بینی می‌کنیم این مجموعه تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های در حال احداث میراث فرهنگی می‌تواند فرصت شغلی خوبی ایجاد کند و در حفظ میراث این استان مؤثر باشد.

انتهای پیام/د

موزه شهر یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.