سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم به معنای خنثی شدن توطئه های دشمن است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای تاکید کرد : حضور مردم به معنای خنثی شدن توطئه های دشمن است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛ حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای تاکید کرد: برخلاف تصورات و آرزوهای پوچ دشمن ، مردم ایران همچون گذشته در صحنه های دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی همچنان حضور فعال داشته و با اتحاد همیشگی خود امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل می کنند.


 متن بیانیه نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


حوادث روزهای اخیر شفاف تر از گذشته نشان داد که دشمنان انقلاب و ملت ایران همواره منتظر فرصت اخلال و ضربه‌زدن به ملت ایران بوده است و احزاب تحت ولایت شیطان هم پیمان هستند تا با همه امکانات اعم از پول، سلاح، سیاست‌های شیطانی و ظرفیت های جاسوسی و امنیتی نظام اسلامی را از پای دربیاورند.


آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل و ارتجاع منطقه، که آمال و آرزوهای پوچ خود در بلاد اسلامی عراق، سوریه و فلسطین بر باد رفته می بینند، می خواهند با دخالت های آشکار و پنهان خود در برخی گلایه ها و خواسته های مردم ایران و تبدیل آن به اعتراض و اغتشاش علیه جمهوری اسلامی، به خیال خود از محور مقاومت انتقام بگیرند.


مردم ایران همچون گذشته در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حضور داشته و با اتحاد همیشگی خود امید دشمنان اسلام را به یأس تبدیل می نماید. و از همه مسئولین اجرایی، قضایی انتظار دارند تا به وظیفه شرعی و قانونی خود نسبت به دفع این فتنه از سراسر کشور اقدام عاجل به عمل اورده و اجازه ندهند این سرسپردگان اجانب خسارتی به کشور وارد کنند.


صلوات و رحمت حق تعالی بر همه ی مجاهدان، رزمندگان و شهیدان که نگذاشتند پای دشمنان بی رحم به این کشور باز شود و ایران عزیز به وضعی مشابه بعضی کشورهای منطقه مبتلا شود.


ملت قدردان ایران همواره خود را مدیون این عزیزان و خانواده های معظم ایشان می داند و شهادت می دهد آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست ، وجود روحیه جهاد ، شجاعت ، فداکاری و ایمان اسلامی در دل آحاد جامعه است.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.