سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش سراسری ائمه جمعه استان در لنده

همایش سراسری ائمه جمعه با هدف بررسی مشکلات مردم، روشنگری فضای جامعه، مباحث روز جامعه و بررسی مشکلات طرح‌های شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این همایش گفت: امروز بحث جناح اصول گرا و اصلاح طلب و موافقین و مخالفین دولت نیست، امروز تقابل ضد انقلاب با انقلابی‌ها و ولایی هاست.


حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه راهپیمایی ۹ دی به صورت استثنایی و باشکوه در سراسر کشور برگزار شد افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با طراحی‌هایی حساب شده که دنباله رو فتنه ۸۸ بود خواستند حلاوت و شیرینی حضور یکپارچه مردم را تلخ کنند و جالب ترین حمایت از ولایت را تحت شعاع قرار دهند.


وی با بیان اینکه دلار‌های آمریکا و ریال‌های سعودی پشت این ماجرا هستند گفت: دشمنان ما وقتی که در جنگ لبنان و سوریه و عراق با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبرو شدند تصمیم گرفتند تا درگیری‌ها را در درون کشور برنامه ریزی کنند.


پناهی گفت: در این برهه از زمان فشار‌های زیادی بر مردم ما وارد شد و ملت شریف ایران در طول ۴۰ سال است که از جانب دشمنان در تحریم هست و هیچ وقت دم نزدند، ولی عده‌ای عناصر ضد انقلاب و اغتشاشگر در درون مردم رخنه کردند و سوء استفاده نمودند.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر لنده هم گفت: دشمنان قسم خورده نظام با بهره جویی از مطالبات مردم به ویژه وضعیت معیشتی آنان جریانات اخیر را رقم زده است.


وی افزود: عده‌ای اغتشاشگر با پشتیبانی و حمایت مستقیم آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در حال توطئه چینی و اغتشاش در کشور هستند و بی شک مردم ما هم در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهند کرد

انتهای پیام/د

همایش ائمه جمعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.