سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیانی:

بیت‌الغزل امام راحل دشمنی با آمریکا بوده است

نماینده بسیج دانشجویی گفت: همه می‌دانند بیت‌الغزل امام راحل، دشمنی با آمریکا بوده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کیانی نماینده بسیج دانشجویی در پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: در وهله نخست باید این سوال‌ها را پرسید که تأمین دنیا و آخرت در کنار هم چه زمانی محقق می‌شود و مشکل از کجاست؟ استقلال کامل اقتصادی و فرهنگی با چه مشکلی مواجه است و این مسئله چه زمانی حل می‌شود؟

وی ادامه داد: مردم ما گلایه‌مندی‌هایی دارند اما هرگاه می‌خواهند به گوش مسئولان برسانند ما سوء استفاده برخی دیگر را شاهد هستیم؛ علاوه بر این موضوع خداوند متعال در ابتدای انقلاب اسلامی با تحولی که به واسطه امام راحل و شهدا در قلب‌ها ایجاد کرد، پایه اصلی عدالت اجتماعی را به مردم هدیه داد.

کیانی تصریح کرد: دانشجوی نسل دومی که به قضایای انقلاب می‌نگرد سال‌های اول انقلاب برایش روشن است که پیوند عمیق مردم و مسئولان از جمله این مسائل است.

نماینده بسیج دانشجویی با اشاره به نقش دشمنان در حوادث اخیر اظهار کرد:‌ علاوه بر دشمنی دشمنان خارجی ضد انقلابی،‌ مشکلاتی در داخل وجود دارد و آن افراد سست عنصر هستند که دانشجویان با مشاهده این افراد به دو مسئله پی می‌برند؛ یکی روی آوردن این افراد به ذخایر دنیوی و دیگری تخلف عده‌ای از تصمیمات تکرار شونده امام و مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: زمانی که مردم فرزندان خود را به جبهه می فرستادند، عده‌ای از افراد سست عنصر فرزندانشان را برای تحصیل به خارج از کشور می‌فرستادند البته کوره داغ جنگ اجازه بروز این روحیات را نداد.

کیانی بیان کرد:‌ عده‌ای از این سست عنصرها مجددا مسائل نادرستی را تکرار کردند در صورتی که همه می‌دانستند بیت‌الغزل امام راحل، دشمنی با آمریکا بوده است.

نماینده بسیج دانشجویی با بیان اینکه انتقاد در کشور آزاد است، گفت: در این خصوص مردم باید مواظب باشند که به جمع تأخیر کنندگان نپیوندند و  مسئله این است که مردم گلایه‌مندند و این امر ناشی از انحرافات از حق است.

وی تصریح کرد: ما از مسئله خوب‌تری محروم و به خوب راضی شدیم و این کار سست عنصران بود که اکنون خسته‌ شدند و صلاح نمی‌دانند تصمیم ولی امر جاری شود و طبیعی است هنگامی که مسئولان خسته، رو به دنیا بیاورند چه اتفاقی می‌افتاد البته در این میان ما هم مقصریم.

کیانی در پایان بیان کرد: این ملت با کسی شوخی ندارد و باید زندگی‌هایتان را به زندگی مردم نزدیک کنید و اگر نمی‌توانید بروید و به کار خصوصی‌تان رسیدگی کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.