سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام ارشد روس: باید دست مداخله‌گر آمریکا را در جهان کوتاه کرد

رییس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه گفت باید دست مداخله‌گر آمریکا را در جهان کوتاه کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، کنستانتین کاساچوف -- سناتور ارشد و رییس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه -- در یکی از تندترین انتقادات خود از مواضع و اظهارات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و برخی مقامات این کشور درباره وقایع ایران گفت: باید دست مداخله گر آمریکا در جهان را کوتاه کرد.

کاساچوف در گفتگویی مفصل درباره وقایع روزهای اخیر در ایران ، که خبرگزاری تاس آن را منتشر کرد، گفت: وقتی دونالد ترامپ به اغتشاشگران در ایران وعده پاداش در آینده می دهد، این یعنی دخالت بی شرمانه و زشت، که در سازمان ملل قابل پیگرد است.

این سناتور شناخته شده روس با طرح این سوال که چه کسی این حق و اجازه را به آمریکا داده است تا در امور داخلی همه کشورها دخالت کند افزود: کشورهای جهان باید رسما دست این کشور خودخواه و تحریک کننده جهانی را کوتاه کنند.

وی با اعلام حمایت کامل روسیه از بیانیه اخیر نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، درخصوص دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران گفت: ما نیز دخالت وقیحانه سردمداران کاخ سفید در امور داخلی ایران و تحریک مردم به شورش و خشونت از سوی امریکا را به شدت محکوم می کنیم و آن را اقدامی بی شرمانه می دانیم.

رییس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد: آمریکا با درخواست از شورای امنیت سازمان ملل ، برای برگزاری نشست اضطراری درباره وقایع ایران ، در حقیقت قصد دارد به دخالت آشکار و زشت خود در امور داخلی ایران ، جنبه قانونی ببخشد.

کنستانتین کاساچوف با یادآوری اقدامات آمریکا در به راه انداختن انقلاب رنگی در کشورهای مختلف ، از جمله در کشورهای همسایه روسیه ، گفت: سران کاخ سفید نمی فهمند که ایران جایی نیست که آمریکا بتواند به سبک کشورهایی که در آنها شورش و انقلاب رنگی به راه انداخت، انقلاب رنگی متمایل به غرب ایجاد کند.

انتهای پیام/

مداخله آمریکا در امور داخلی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۶
یکی از راه های مهم کوتاه کردن دست مداخله گر آمریکا حذف دلار از مبادلات تجاری در جهان است