سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش محسن رضایی به اغتشاشات اخیر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راهپیمایی‌های اخیر مردم در محکومیت اغتشاشات، گفت مردم نشان دادند اعتراض و انتقاد را برای اصلاح می‌خواهند و به کسی اجازه سوءاستفاده از اعتراضات خود را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به آشوب‌های اخیر و پاسخ مردم به این آشوب‌ها واکنش نشان داد و گفت: دیروز مردم انقلابی ایران اسلامی بر عزم استوار خود در حمایت از نظام اسلامی، عزت و استقلال کشور پافشاری کردند.

وی تأکید کرد: مردم نشان دادند اعتراض و انتقاد را برای اصلاح می‌خواهند و به کسی اجازه سوءاستفاده از اعتراضات خود را نمی‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره خواسته مردم برای رفع ناکارآمدی‌ها، ابراز داشت: جا دارد مسئولان کشور هر چه سریع‌تر به حل مشکلات مردم پاسخ عملی دهند و با شعار و وعده از کنار کاستی‌ها و نارسایی‌ها نگذرند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"دیروز مردم انقلابی ایران اسلامی بر عزم استوار خود در حمایت از نظام اسلامی، عزت و استقلال کشور پافشاری کردند. مردم نشان دادند اعتراض و انتقاد را برای اصلاح می‌خواهند و به کسی اجازه سوءاستفاده از اعتراضات خود را نمی‌دهند.
از طرف دیگر مردم نشان دادند مسئولان کشور را به پاسخگویی فرامی‌خوانند و خود در داخل خانواده انقلاب ناکارآمدی‌ها را حل خواهند کرد.
جا دارد مسئولان کشور هر چه سریع‌تر به حل مشکلات مردم پاسخ عملی دهند و با شعار و وعده از کنار کاستی‌ها و نارسایی‌ها نگذرند"

انتهای پیام/

محسن رضایی: مردم نشان دادند اعتراض را برای اصلاح می‌خواهند و اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
باید این افراد یاد بگیرند که با اغتشاش به خواسته خود نمیرسند