سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ بصیرت راه مقابله با فتنه‌ها است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت:بصیرت راه خروج از فضای نفاق کنونی و همچنین راه مقابله با فتنه‌هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: بصیرت چراغ راه مومن در تاریکی های فتنه  و راه خروج از فضای نفاق کنونی است.

وی افزود: هنگامی که فتنه ها زیاد می شوند و انسان قادر به شناخت راه درست و حق از باطل نیست این بصیرت است که چون چراغی راه هدایت را به انسان نشان خواهد داد.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: تقوا یکی از راه های موثر در بصیرت افزایی است و انسان اگر تقوا پیشه کند مطمنا راه سعادت و رستگاری را در پیش خواهد گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابزار داشت: فتنه هایی که در کشور اتفاق می افتد مردم مومن ایران با بصیرت در مقابل آنها می ایستند و اجازه بهره برداری به فتنه گران را نمی دهند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از پیروزهای قاطع جبهه مقاومت به رهبری ایران بشدت خشمگین شده اند و برای انتقام گیری تمام استکبار جهانی و ارتجاع عرب در یک خمیه بر علیه ایران اسلامی جمع شده اند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: گروهک منافقین، سلطنت طلبها و تمامی دشمنان انقلاب اسلامی مانند سال ۸۸ شمشیر را علیه ملت از رو بستند و با ایجاد نا آرامی قصد زخمی کردن نظام قدرتمند اسلامی را داشتند.

حجت الاسلام تقوایی عنوان داشت: مردم از دولت مطالبات به حقی دارند و با راهپیمایی و تجمعات مسالمت آمیز به دنبال پیگیری مطالبات خود از دولت هستند که از سوی ضد انقلاب ها به حاشیه رفته و منحرف شد.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی هر لحظه به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند و در این مسیر تمام تلاش و نیروی خود را به کار گرفته اند که هر بار با بصیرت مثال زدنی ملت ایران خنثی می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: یکی از وظایف طلاب و روحانیان بصیرت افزایی در جامعه و تبیین نقشه های شوم دشمنان برای مردم است.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: حضور دشمن شکن ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران باز دیگر ثابت کرد که در راه ارزش ها و آرمانهای دینی و انقلابی خود هرگز پای معامله نخواهند نشست و تا آخر پای نظام و رهبری خواهند ماند.

 

انتهای پیام/ع

بصیرت راه خروج از فضای نفاق کنونی است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.